...näää....jag har inte glömt bort er!

..jag har bara haft 'lite shit to do' så jag har var unavailable mer än vanligt! ...ja utom för 'the one and only' som jag är anträffbar för alltid - utom när jag sover förstås! (vilket händer lite nu och då...)
Sonen undrade förresten OM jag sov igår eftermiddag, men nej... jag låg bara och funderade, eller rättare sagt så lät jag tankarna vandra och sen plockade jag ut 'guldkornen' därifrån... det har ännu aldrig hänt att det i n t e har fungerat! Det är liksom mitt sätt att samla mig, samla kraft och sen ta tag 'i skiten' - oavsett vad det än gäller...
(men nu vet ni ju vad det gäller)
Sonen har hur-som-helst lyckats med att fixa sig en lägga på bara 2 dagar! MEGAgrattis till det!!! ...även om jag nu ska erkänna att jag fällde sådär 1ziljon tårar när han redan igår sa att det var på gång... Men jaja...han kan väl inte bo med mamma alltid tyvärr... :(
Har pratat med Novas och Farleys uppfödare så Frallan kanske åker till sin 'gammelmatte' redan imorgon och Nova ska vi hitta det ultimata hemmet åt tillsammans... Tårarna för deras del har jag redan fällt hur många av som helst och kommer säkert att fälla ännu mer.... Men jag överlever - det är ju vad jag är! En överlevare!
(sen slår det mig att om inte om hade varit...så hade Diva och jag åldrats tillsammans som det var meningen från början - men att veta att hon har ett härligt liv räcker lååååångt ändå)
 
...kärlek stavas 'hundar'....
 
Säger jag sen att Bruno alltid ska bo med mig....då ska ni få se att det händer nåt för i mitt fall (när det gäller just hundar) verkar det som att Karma always is a Bitch!!!
 
Men vad har jag mer gjort i dag då? Jomen varit till 'storstan' med my one and only och kom hem med en sån här:
 
...så vi får väl se om 'output' = större än 'input'....
 
Handlade lite föda på Willys (räknas ett flak PK åt lilla My som 'föda'?) och dessmer hände det inte...såg på när mitt ressällskap åt gott på MAX och jag var faktiskt inte ens sugen! Men jag frollade i mig en chokladgroda häromnatten när jag tyckte ovanligt synd om mig själv...
Nä...skulle tro att det inte blir nåt mer inlägg ikväll, blir 'off work' imorgon oxå... känns som att det fortfarande finns saker att ta tag i innan jag kan återgå till mina rutiner...
C U!
(och återkommer jag inte, beror det på att jag slagit näsan i crosstrainern eller nåt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback