Loverdose...?

...näää...
Bara sjukt trött och samtidigt sjukt speedad efter en hel dag på vift - det har varit absolut-garn-mega-bra!!!! Speciellt eftersom jag har hängt med svåger precis nästan hela tiden och vi har det alltid bra! Han och jag har härjat runt på Rajala bland annat...och det kan jag ju säga...Gina(tricot) där må vara mindre än i Luleå.... men definitivt betydligt bättre!!! Vilken tur att vare sig Lilla My eller Emmylou var med...då hade vi varit kvar ännu - haha!
Däremot så fick sonen sig en massa 'bra-att-ha' grejer till läggan av mormor & moster - så jag tror han är rätt nöjd ikväll....
Men jag har faktiskt fyndat idag.... en jeansjacka med lite nitar... så den måste såklart invigas så småningom!
(ja och en ny stekpanna oxå så vi kan tillverka plättar här igen...)
Ska försöka ta och re-la-la-laxa en stund så kanske jag går ner i varv litegrann.... det har varit en lång dag!
Ja...och så måste jag meddela att det nya idag är inte att träffa folk på krogen mm... nej, man sätter ut en bilannons eller två...eller hittar möjligtvis en bil som man blir lite sugen på och vips... så har du en sms-konversation med nån helt 'random' människa som kan bli lite lätt humoristisk ibland - haha!
 
Sleep tight!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback