Lördagsmorgonmys.....

...de lux! (eller vad man nu vill kalla det?)
Det blev inget sista inlägg igår, vilket stod på planeringslistan - fastnade i den här ordningen;
 
1. crosstrainer
2. 'Let's Dance'
 
Wooohoooo - Markoolio!
 
3. Ett mega-långt telefonsamtal med en vän...
4. ...lopplådan...
 
Anyway...har börjat dagen med ett låååångt samtal med min bror, givande som alltid! Han hade en sak att säga - flytta genast till Råneå! ...och det är ju i sanning ett mysigt ställe, javisst! Ja, självklart hade han andra saker att säga oxå...men det är en annan historia! Frallan flyttar inte idag - det blir nog så att jag rattar ner till Öjebyn på onsdag och så möts vi där... men det är oxå en annan story...
..igår klurade jag även på om och huruvida jag ska ta bil ner till Borlänge eller om jag ska åka tåg.... Tror det vore rätt skönt att slappa på tåget men - jag har aldrig åkt tåg så jag vet inte...Lilla My och hennes BFF ska i alla fall ta över hotellrummet i Umeå, så då missar inte dom Wheels Nat's i alla fall... Men hallåååååå..... vad är det mot Peace&Love med ca 50000 biljetter sålda + ca 8000 pers till som jobbar med arrangemanget???
Till och med PBM kan slänga sig i väggen, för det här är stoooooora grejer!!! Ifall ingen har fattat det ännu?
Ska klunka i mig kaffekoppen, hänga en tvätt och sen se vad dagen har att erbjuda? Sol tydligen i alla fall!
(innebär en skogstur med hundarna)
C U!

Kommentarer
Lisa-Maria säger:

Om du åker mot öjebyn så kräver jag att du hör av dig för lite catching up... :-)

2013-04-06 | 13:46:51
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se
Marris säger:

Of course <3

2013-04-06 | 16:07:11
Bloggadress: http://www.electraqueen.blogg.se
Lisa-Maria säger:

Goood :-) <3

2013-04-09 | 21:03:20
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback