...lååååång dag....

..har precis nu slagit ner rumpan vid köksbordet och kastat i mig lite mat....det satt gött kan jag säga!
Har hunnit vara på arbetet och åka iväg till Övertorneå och besikta lite bil... det gick ungefär som väntat, nån liten 2a extra på köpet men en av dom är fixad redan, för vi grejade fram ett oljefilter och så har J bytt det för en stund sen... har tyckt att det har luktat 'bränd olja' om bilen när vi tog fram den redan så det fick ju sin förklaring... oljefilterläckage! Ja, nån ny bromsslang behövs det oxå, och torkarblad men det är ju petitesser!
Vilket innebär att imorgon cruisar vi! (trots att inget slutsteg kommit än, men det sitter ju 6:9or i den så vi klarar oss garanterat! Var lite nere först över oljeläckaget, men sen så gjorde en kvinna på Systembolaget i Övertorneå verkligen min dag - hon frågade efter legitimation i kassan!!!! Alltså - jag dööööööööööör!!!! Ja Jonas fick oxå visa leg så nu kan både han och jag gå runt och känna oss som teens hela helgen - hehe!
Ska lyfta upp rumpan från stolen nu och göra nåt klokt kanske... för imorgon (om inget oförutsett inträffar) så ska jag tagga hela dagen för kvällens cruising och ett glas vin eller 3!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback