...jag måst ju...

...vara tråkigast i världen just nu känns det som? Varken nåt klokt eller oklokt att tillföra omvärlden....
Inte ens nån superbra låt att lägga upp? What is this? Ändå känner jag mig inte så där allra värst uttråkad heller?
Kan ju alltid tala om att det är värsta stormen ute just nu... det blåser så jag tror helt klart att dom små hundarna skulle lätta från backen om dom inte skulle sitta i koppel! Förhoppningsvis så blåser snön bort....
Jag längtar som bara den till när man kan sitta i sanden bredvid älven, låta djuren härja på både land och vatten och själv sitter man bara och njuter av solen till långt in på kvällen - eller tills man blir hungrig...
 
...förstå vad mycket stränder det finns att välja på <3
 
Hejhopp - nu drar jag ut och segelflyger!
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback