...idag ska jag vara bitter!

Det är jag i min absolut fulla rätt att vara!
'do NOT try to come near me - just fear me....'
 
Handjäveln är svullen,den värker och det borde definitivt ha gått över nu! Definitivt! Men det har det inte!
Pröva själv nypa fast i en tandborste, en gaffel, en penna eller torka er i röven utan en fungerande höger hand (förutsatt att ni är högerhänta då)
Ta sen och lägg på en hög med idiothundar som tillbringar halva natten med att dra gamla tandborstar (var hittar dom dessa???), arbetshandskar, strumpor, mm mm i sängen för att ha skoj med... eller ännu hellre - tar ett av dina täcken och släpar runt med på golvet...? Voila - där fick vi en extra tvättmaskin med onödig tvätt!!!!
Ja - jag är ARG och kräkless på mitt s k liv just nu! Och som grädde på moset vräker jag ur mig det åt er så ni fick njuta litegrann av att jag faktiskt verkligen kan ha noll energi jag också....
Visst är jag snäll som bjuder på det!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback