...fortfarande...

...skitväder ute! Och alla andra verkar ligga i sängen/ framför tv'n och inte göra nåt så jag tror att jag ska köra på den linjen oxå... Har sprungit på några 'partners in crime' idag (det är absolut inte så illa som det låter, men ett bra uttryck!) och varit toköverens om att det var en bra lördag... 'skämsmössan' har fått stanna kvar i längst in garderoben till en annan gång (som jag hoppas ligger lååååångt borta), slutsteget och 10" ligger på bussgods och delarna borde dyka upp i Luleå senast fredag så då verkar allt vara som det ska... Dessutom arbetar jag bara imorgon, för på torsdag blir det Piteå och fredag Vårexpo't i Luleå så det blir ett roligt veckoslut!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback