..fastnade...

...framför datorn när jag egentligen m å s t e städa!!!!! Skulle ha gjort det igår, men då 'hann' jag inte heller.... och idag har tiden bara runnit iväg igen...- tur kvällen är lång! Fast det är viktiga grejer jag har gjort - sökt musik till usb't och fick precis besked om att slutsteget är skickat, det borde vara här imorgon!
Sen har jag och lillaMy hunnit ragga en sväng med Beauty, tankat klart till imorgon, J & F har varit och kollat igenom den inför besiktningen och sen har vi tagit oss några koppar kaffe med A här vid köksbordet - nice som bara den!
Så nice, så det känns som fredag idag dessutom!!! Inte illa.....
Nåja, ska ta tag i det som ska göras.... återkommer säkert under kvällen!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback