...fångat dagen!

...som bara den!
En timme lite drygt med hundarna i skogen och sen drällt som värsta teen'set på en trapp i Bränna med Andreas...
 
Imorgon styr jag C-klassen mot söder, för att förhoppningsvis ratta hem bilen med dom 197 vilda under huven... Och om jag nu gör det så måste jag bejaka mitt inre och lyfta över baslådan från Electran och införskaffa 18" däck och fälgar givetvis... haha!
Ser ni hur det kan gå när man har lite att göra.... men lite impulsivitet är bra för själen har jag hört!
 
 
...vadå soligt & nice?
 
Iny-Mini-tiny-Moe spanar ut över nejderna!
 
Juts nu funderar jag på om jag ska vara impulsiv nog att tassa över på Sang's en sväng med A - det kanske vore grejen? Men & andra sidan ska jag städa/tvätta/köra/byta bil imorgon så....vi får väl se...
 
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback