Åska?

...ja det var ju grejen det igårkväll - och värsta ösregnet på det dessutom! Vilket måste innebära att alla vädergudar jobbar för mitt lag just nu dessutom... eftersom det är soligt idag! Och med ett sånt ösregn borde det vara lite snö framför/ runt Electran...hmmm... känns som att lagom till måndag är den framme ur snöidet!
(inte för att jag har några speciella planer för den...men det är ju våååår) Ja och dessutom måste jag ju bestämma mig - CLK eller Amerikansk V8....eller japansk sportbil som slickar asfalten... tunga beslut det här!
Ja och så måste jag ju få in papprena till JSV för att söka tillstånd för en liten reptil oxå...
Will introduce you to it later....if it works out!
 
Hade en nice deep-talk i telefonen igår (börjar vara rätt vanligt vid det här laget) men det här var med en person som har rätt många pusselbitar av mig... jag sprider ut dom oftast, nån här, nån där... så ingen kan lägga ett komplett pussel och tro att dom känner mig... No Way! Om många människor har små bitar av en, då blir man mindre sårbar... att vara sårbar är att vara svag, att vara svag är att bli trampad på och blir man trampad på försvinner man!
Sen kan man ju implodera inombords oxå (med tanke på svaghet) så när någon knackar på skalet så rasar allt samman... men det är en annan historia! Har jag (& my friend) klarat oss så här långt i livet med det som finns i bagaget... Ja men oövervinnelig är bara förnamnet! Svag - finns inte i vokabuläret...! Möjligen 'bryt ihop och kom igen' - det funkar alltid.. Men vad jag ville säga egentligen var.....att folk har så lätt att uttala sig om saker ingen vet något om men 'troooooor' att dom kanske vet...När det vore enklare att ta hand om det man själv har innanför väggarn istället för att gotta sig i andras liv....
Usch, nu blev det djupt det här - det var absolut inte meningen! Återgår till Expressen och kanske hittar nån god snaskig skandal med några kändisar istället :D
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback