Årets vårtecken...

...har anlänt! Inte sparvarna och sångsvanarna men dock....
 
...årets deklaration...
 
Men det var inga direkta nyheter - restskatt as usual! 'no shit Sherlock'  på den va?
Men vad betyder det när Nordkorea väl har anfallit USA och nåt litet kärnvapen letat sig till Norra halvklotet - ingenting, eller hur...? Så vem orkar bry sig? Det var ju inte 5-siffrigt i alla fall!
 
Så då spelar utbrottet på min familj igår ingen roll heller idag... orka bry sig liksom?
 
Nä, dags att ta tag i en lååååndpromenad med klanen och sen försöka städa bilen... just nu bara hatar jag den och därför kör jag så också... men när den väl är städad och fin så vill jag bara ha den resten av livet - haha...
(eller tills imorgon i alla fall....)
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback