Are U disappointed...?

..men jag har fått 'datorförbud' ett par dagar - om jag inte använder vänsterhand och det kan jag absolut inte!
Högerhanden + leden har fått sig en 'major-inflammation' igen (fast det är längsen nu) så igår blev det cortison och order om att ge den vila - och mig själv oxå, hon tyckte jag såg trött ut min kära, underbara läkare <3'
Jo, vi 'road-trip'ade till (sol)Kusten och såg på bilen med dom 197hästarna....SJUKT FIN!!!
Men & andra sidan så ska ju en lyxmerca sen se liiiiite bättre ut både ut- och invändigt än en ordinär C-klass....
Hade mitt hjärta talat och inte min hjärna tänkt så hade vi kommit hem med den...lite fattigare och med lite mer problem...Avgassystemet var i samma skick som på min innan det rasade... (satt dubbla kat'ar på den där), nåt konstigt med hjulupphängningen för med 205x55x17 skrapade det i ordentligt i framskämarna... nästan så det låste däcken sidledes? Jag årgång 2008 hade gladeligen klöst mig stickor under fingrarna för att få hem bilen men nu är jag ju 'vuxen' och insåg att det är mycket, mycket klokare kosta på bilen av årgång 1968 dom pengarna istället...
Dessutom så har ju lill C'klassen fått både bada och tvätta igår så nu kan vi ha kvar den tills den ser ut som ett vrak (invändigt) igen.....
Ja - och nu har ni lurat mig att skriva en hel bibel så jag måste äta en Treo eller 2....
Förrresten åt vi världens-mega-de-lux goda Kebabmål i Jävre (på MD's) igår.... Kebab är som tonfisk - en tugga och sen... uuuuurk... men det här var så fint, fint strimlat + lite strimlad kyckling på det....yummie! Fixar bild senare!
 
Lite av låtarna från bilen på väg hem... (jag och My i allsång... öronproppar för alla andra?
 
 
 Grym text!!!! (och musik)
 
 
Och vi har sett dom!!!! I wanna do it again!!!!!
 
 
...no words needed....
 
 
avslutade vårt glidande genom the suburbs med denna..
 
Och nästa torsdag har vi RT igen!!! Tandläkaren/ Luleå - wooohooooo!
..ja och blir det tyst här så....vilar jag handen - skriver jag så trycker jag i mig smärtstillande!
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback