..apropå...

...ingenting...så försvinner snön i en rasande fart, men var är solen?????
 
Vaknade upp med låsningen i ryggen jag hade när jag gick och lade mig... kunde vara usla madrasser, eller så kunde det vara att jag gjorde absolut ingenting igår... eller det jag gjorde tog sådär 7 timmar längre än vanligt beroende på... (jag ska sluta tjata ihjäl er om handj**ln)
 
Hur som helst...så räknade vi ut lite drastiskt att Electran är framme lagom till juli nångång, för att den fortfarande står i 10kubik snö bortom all räddning... och idag är det exakt 10 dagar till besiktning... ni ser - det går absolut inte ihop åt nåt håll!!! Men, men....ingen ide att fälla en krokodiltår över det nu heller!
 
Har insett att jag varit utan snus i 4 månader - borde ha funnits minst 5000:- sparade nånstans???
(har inte hittat dom ännu)
Inte ätit godis sen 7 januari - borde drälla omkring drygt 1500spänn till här?
Så det kan ni klart inse om ni slutar med några laster - sparar man inte pengarna direkt så 'försvinner' som på nåt magiskt sätt ändå i nåt hål nånstans..? But who knows - det kanske går att 'noodla' fram dom!
C U!
 
...medge förresten...
 
...att det här är lite mer jag....
 
...än det här - även om jag blir sjukt avis på alla andra som är så fina i dessa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback