...jähäo...

...och så var veckan snart slut...

Klart intressant med spännande innehåll på både bra och dåliga sätt - positivast och klart bäst är 'Blue Pearl' så jag kan ta mig från punkt A till punkt B när jag vill... Fick nog av Hyndan till slut, den som varit så samarbetsvillig? Kanske nån tändkabel som bytt plats i den... Who knows?

Annars har jag mest varit på dåligt humör, vilket har gett lite avtryck på min fb... Men det är inte alla som får avreagera sig offentligt till en egen vald 'publik' - eller hur? Lite lyxigt t o m...
Fast ibland kan jag kanske behöva sitta på händerna... Men å andra sidan.. Om folk skulle uppföra sig och visa lite respekt mot varandra så hade jag ju inte behövt läxa upp dom heller? Eller hur?
Eller om folk hade stake nog att kunna stå för det dom är eller gör kanske? 
Man kommer ingenstans med att låtsas som om det regnar i ett helt liv... Jo, man blir äldre men lär sig ingenting och blir definitivt inte klokare - möjligen lite 'retard' istället...
Därmed inte sagt att jag är världsbäst på det heller! Jag lär mig något nytt varje dag... Och försöker ta tillvara på det oxå... Möjligen så 'analyserar' jag too much men det är mitt bekymmer...
Om jag bryr mig i vad andra tycker? Not that much 👍
Jag älskar inte heller alla, jag respekterar de flesta, kanske inte som person men i form av sitt yrke till exempel - du kan vara en sjukt duktig mekaniker men totalt retard när det gäller privatlivet... Och ja, jag tog exemplet bara för att ni ska tro det värsta så det bjuder jag på 😄
Off to work!

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback