Sweet Saturday....

... Vi kan vara överens om en sak, jag är en bättre författare när jag är lagom irriterad - eller hur...?
Annars är jag mer 'dagboksskrivar Marris' när jag gör ett inhopp här...
Eller så är jag på svinbra humör och 'twistar' till det med lite humor istället...
So let's deal with it... Jag ska alltid vara på lagom dåligt humör när jag skriver... Som nu till exempel!
Jag älskar att vakna upp sur det är alltid lika spännande att se vem den första jag kommer i kontakt med är, som får sig kring öronen verbalt...
Jag älskar när folk inte vet hur man ställer in sina leveransrapporter och sen ljuger om när dom fått sina sms.. Eller ljuger överhuvudtaget och jag ser/hör på och vet det... När jag skulle (verbalt) kunna krossa dom i bitar, men avstår därför att om jag väntar så faller dom så hårt i sina egna insnärjningar att lite mer än tänderna faller ut...
Så nu vet nu alltså - håll er långt borta från mig idag, risken finns annars att om vi möts så skiljs våra vägar med att jag lyckats få dig ur balans....

Not to C U today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback