Don't tread on me....

...
 
...if You tread on me - I guarantee I will walk all over You....
 
Observera; det är inte ett hot - det är löfte!!!! Och jag håller vad jag lovar, om det så är det sista jag gör....
Jag kanske har sagt det förut, men om du råkas ha missat det så kan jag upprepa det; jag är inte någon som glömmer och förlåter.... jag bidar bara min tid.... och när tidpunkten är rätt, ja då åker du åt pipsvängen (för att uttrycka det milt..)
Det kan möjligen se ut som om jag har glömt (och förlåtit) vilket det är meningen att det ska göra.... vad jag tänker och hur jag agerar är två helt skilda saker... Och har jag dessutom bestämt mig för att du inte tillhör mitt liv längre, men trots allt ger dig en chans eller två extra - och du lik förbannat inte förstår det.... ja då är du absolut körd i mina ögon, hade du varit en kackerlacka hade jag satt foten på dig och vridit om och njutit av känslan när det krasade under sulan... men tyvärr har jag inte den lyckan med mig...
Däremot kan jag se på när du gräver - och när du väl nåt 6fot ner i backen kan jag överta arbetet, ge dig en lätt knuff och skotta över skiten!
Japp, den sinnestämningen befinner jag mig efter att ha fått min lördagkväll totaldemolerad av ett kioskmongo till fylltratt...!!!! Som inte ens fattar att han gjort det!!!!!!!!!!!! Men visst, självklart kan man kliva in till Marris om man känner sig orättvist behandlad av sin dejt och sina vänner - för hon är såklart hemma...!!!
Och det var jag, men på väg ut.... och träffa en av mina närmsta vänner....vilket sket sig p g a en idot som rullade kring köksgolvet som ett annat jävla kolli!!!!!!!!!
Jag lovar (och svär) att hade 'Black Pearl' varit igång hade jag testat hållfastheten i de främre kromade kofångarna och sett hur mycket det hade vikt in taket om det landar något +85kg på det...? Men & andra sidan...det blir ju sommar snart igen....
Nej, jag tänker inte tagga ner! Jag tänker vara lika förbannad minst ett par dagar till, jag blir så kreativ då nämligen....
Däremot tänker jag äta middag nu! Hög adrenalinnivå kräver bränslse....
 
C U!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback